пятница, 15 апреля 2016 г.

Весняна коробочка

Доброго весняного ранку всім-всім!
Я на кілька днів пропала з блогу але причиною того є моя творча активність - кожну вільну хвилинку щось видумую, замальовую(щоб нічого не забути:) і створюю. І ось хочу поділитись з Вами моїм новим творінням - весняна скринька-коробочка для подарунку в якій можна  зберігати щось таємне і найдорожче

Ідея створення виникла не випадково - я із задоволенням приймаю участь в СП "Радість Великодня" від блогу Вензелик. 
І роботи дизайнерів надихнули мене на створення ніжної, весняної коробочки.
Покажу Вам усі детальки трішки ближче
А ось і сам "винуватець" першого етапу СП - зайчик. У мене це об´ємна ЗD картинка.
В декорі використовувала: гудзички, саморобні і покупні квіти, мереживо, грановані камінці, брадс...
... вирубку-завиток, паєтки, кальку, марлю(пофарбовану акриловою фарбою)...
...мереживні квіточки, сезаль, мікробісер.
Ось так скринька виглядає всередині:
Побажання - штампик на кальці (від Скрапстудії з любов´ю )
А на дні коробочки (не можу не похвалитися :) мій новий іменний штампик від ТМ "Сherrylana designs".
Ось така коробочка-скринька у мене придумалась і створилась. 
Зроблена вона з теплом і  любов´ю для моєї сестрички. Мені дуже подобається. А Вам?

З цією роботою хочу прийняти участь в завданні 3-в-рядок-Мереживо від Art Club UA
(мій рядок: мереживо-паєтки-брадс)
А кольорову гамму підбирала для завдання Аквамарин - мой любимый цвет 
для блогу Freetany Flowers





14 комментариев:

  1. Спасибо, Яна! Замечательная работа!

    АртКлуб!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо большое за такой быстрый и добрый отзыв. Мне очень приятно

      Удалить
  2. Свежестью прямо от работы веет - цветовая гамма замечательная!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Большое спасибо за внимание к моей работе!

      Удалить
  3. Дуже гарна робота! А опис - на висоті!
    Велике дякую за участь в палітрі від Freetany Flowers!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тетяна, Вам дякую за гарні слова і за чудову палітру!

      Удалить
  4. Дуже гарні кольори!!! А зайчик з квіткою така милота......

    ОтветитьУдалить
  5. Така вся квіткова. І кольори такі, мммм.
    Дякую від Арт клубу.

    ОтветитьУдалить
  6. Красивая работа! Спасибо за участие в задании блога Freetany Flowers

    ОтветитьУдалить
  7. Чудова робота! Дуже ніжна і позитивна! Дякую від імені команди Freetany Flowers!

    ОтветитьУдалить