воскресенье, 11 декабря 2016 г.

Набір в ДК ROSA

Провідний український виробник матеріалів для скрапу та творчості ROSA оголошує набір в ДК і я не ввагаючись ні хвилинки подаю свою заявку.
Знаю і люблю матеріали цієї торгової марки. Дуже часто в моїх роботах їх фарби та папір, а також обожнюю заготовки для альбомів та декорування - класна якість та цікаві дизайни.


Давайте знайомитись - я Яна. Живу в містечку Бобринець Кіровоградської області і вже півтора року закохана в скрап.
Зараз скрап для мене та грань життя яка радує, надихає на подвиги, робить мене щасливішою. Із задоволенням поєдную свою скрапову творчість з вихованням маленької принцеси і коханого чоловіка)))
На даний момент не уявляю свого скрап-життя без чіпбордів, штампів і різноманітних топінгів, а ще обожнюю скраппапір, який може надихнути на зовсім неочікувані творіння.
Пробувала скрапити в різних стилях. Впевнено можу сказати, що ніколи не розлюблю шеббі і еко, це моє захоплення, моя віддушина на все життя, а також дуже люблю яскравий, багатослойний американський стиль і часто виплескую свої емоції на папір коли мікс-медійнічаю))). Скрапроботи у мене різні, іноді хочеться створити листівку або тег і показати в цьому маленькому обєкті багато моїх почуттів і емоцій,
 а іноді скраплю більш масштабно - шкатулками, альбомами і альтер-обєктами.
Хочу стати частинкою команди ТМ ROSA, вчитись, і вчити, знаходити однодумців і підкорювати нові скрапові горизонти.
Я вмію і люблю працювати в  команді, я дуже пунктуальна  і відповідальна,  люблю виходити із зони свого комфорту щоб створити щось незвичайне, і взагалі я просто люблю скрапити...
Обіцяю Вас надихати і дивувати!
А зараз покажу Вам свої роботи
еко-шоколадниця

Не залежно від Вашого вибору, дякую за такий чудовий шанс!
Буду тримати за себе кулачки








2 комментария:

  1. Яночка, держу за тебя кулачки!
    Работы чудесные! Удачи!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Юля, спасибо большое за добрые слова и за поддержку!

      Удалить