среда, 15 ноября 2017 г.

СП "Новорічний чобіток" - 1 етап

Привіт мої хороші!
Вільного часу стає все менше у звязку з роботою і сімейними справами. Але для скраперів the best time ніч, її у нас ніхто не відміняв))) Тому не роздумуючи ні хвилинки приєднуюсь до дівчат в цікавому, новорічному, незвичному СП "Новорічний чобіток"

 Якщо чесно я ніколи ще не робила новорічні чобітки а я люблю вчитись чомусь новому, а ще вирішила поексперементувати і зробити чобітки не зовсім звичними.

Перший етап - підготовчий, в якому ми показуємо матеріали для майбутніх чобітків. У мене буде два чобітка (мінімум:)))
Перший вирішила зробити міксмедійним, в ніжних мятно-білих кольорах.
Другий дуже хочу пошити і зробити його в стилі рустік або еко

Ось такі мої задуми, куди далі приведе мене фантазія і натхнення - невідомо)))



1 комментарий:

  1. Яночко, дуже круто, що ти віирішила творити аж два чобітка! Та ще й такі різні за ситлем та палітрою) Натхнення тобі ♥

    ОтветитьУдалить